sobota, 3. december 2016

Sminčjeans in Mikloševo senje

Zadnje dni se pri meni spet odvija k r e a t i v n i cirkus, ki me izredno n a v d u š u j e, saj je to en tak faaaajn občutek.<3 span="">

In res je krasno kombinirati vse te barve/materiale med sabo, koristno uporabiti vsak košček, ki na koncu izdelku da tisti poseben, unikaten izgled. Tako da, zagotovo bolj uživam ob brskanju, med skorajda že odpadnim materialom, ki je šel stran ob rezanju, kot pa celimi kosi blaga - tukaj se pokaže zame, pravi pomen kreativnosti. Sem že prav pogrešala to.

Sedaj pa želim to veselje in vse nastale izdelke deliti tudi z vami, zato vas prisrčno in s kreativno i s k r i c o vabim, da me pridete obiskat na M I K LO Š E V O S E N J E, ki bo v torek, 6. decembra 2016, v Murski Soboti. Mojo stojnico najdete na parkirišču pred banko/pošto, med ostalimi rokodelci (Polona Zalig design, ..), na eni izmed stojnic pa se bo predstavilo tudi naše, srčnosti polno 
Društvo Bumerang Sreče.
)

*V a b l j e n i*


Ni komentarjev: